Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПОЗИЦИИ И ФОРМИРОВАНИЕ КОНКУРЕНТНЫХ СТРАТЕГИЙ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ПРОИЗВОДСТВУ МОЛОКА

Толық мәтін:

Аңдатпа

Сүт кәсіпорындарының стратегиялық үрдісі қарастырылған. Стратегиялық басқару құралдарының көмегімен, оның нарықтағы орны анықталған, Артур де Литтл және Ефремова үлгілерінің матрицасын қолдану арқылы оның бәсекелік жағдайы талданған. Ар- тур де Литтл матрицасының негізінде өзінің дамуында төрт кезеңнен өтетін саланың өмірлік циклінің тұжырымдамасының бар екендігі көрсетілген: нарыққа ену, өсу, шарықтау, құлды- рау. Саланың өмірлік циклінің кезеңдеріндегі дәйекті өзгерістерден басқа, басқа салаларға қатысты бизнестің белгілі бір түрлерінің бәсекелестік үрдісі де өзгереді. Бизнес бес бәсеке- лес ұстанымның біреуін ала алады: басым, күшті, қолайлы, берікі немесе әлсіз. Ефремов моделі ұйымның ұстанымын саланың дамуын, нарықты, микро- және макрожағдайларды ескере отырып анықтайды. Сүт кәсіпорнының ұстанымы нарықтағы тұрақты (орташа) үрдіспен және өнімдердің өмірлік циклінің өсу кезеңімен сипатталатыны анықталған. Стра- тегиялық ұстанымның нәтижесі бес стратегияның ұсыныстарын және одан әрі дамыту бойынша ұсыныстарды жүзеге асырудың арқасында нарықтың бәскелестік ұяшығын табу болып табылады: талдау стратегиялары, кеңейту, ішкі өсу, дифференциациялау немесе да- раландыру, көшбасшылық үшін үміткерлер.

Авторлар туралы

С. Альбекова
Казахский агротехнический университет им. С.Сейфуллина
Қазақстан


М. Нурпеисова
Университет Нархоз
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Тогжигитова К.Б. Задачи стратегического планирования в снижении рисков сельскохозяйственных предприятий // Проблемы агрорынка. - 2016. - №1. - С. 60-64.

2. Кожахметова Г.А. Развитие рынка молочной продукции Республики Казахстан // Проблемы агрорынка. - 2016.- №4.- С.82-87.

3. Моисеенко Е.А. Стратегическое позиционирование предприятия в условиях усиления конкуренции: автореферат на соискание ученой степени кандидата экономических наук: Ростов-на-Дону, - 2004. - 27 с.

4. Масленников П.В., Плешкова Н.А., Подзорова Г.А. Стратегический менеджмент: учебное пособие в двух частях. Ч. 1. Кемеро- во, - 2006. - 95 с.

5. Ефремов В.С. Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования: учеб. пособие/ В.С.Ефремов.-М.: Финпресс.- 1998.-192с.

6. Трембач К.И., Буравова А.А. Анализ методов выбора альтернативных стратегий развития бизнеса в условиях конкуренции. - Тула: Известия Тульского государственного университета. Экономические и юридические науки. - 2014. - № 2-1. - С. 95-100.

7. Баранова Н.А. Стратегический потенциал агропромышленного комплекса // Проблемы агрорынка. - 2016. - №4. - С. 22-28.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Альбекова С.С., Нурпеисова М.М. ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПОЗИЦИИ И ФОРМИРОВАНИЕ КОНКУРЕНТНЫХ СТРАТЕГИЙ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ПРОИЗВОДСТВУ МОЛОКА. Проблемы агрорынка. 2018;(1):120-126.

Қараулар: 209


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)