Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

МАРКЕТИНГ В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА ПРИМЕРЕ ФЕРМЕРСКИХ ХОЗЯЙСТВ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Қазіргі уақытта фермерлік кәсіпкерлікте маркетингтік қызмет тәжірибесі ауыл шаруашылығы тауар өндірушілері үшін жалпы сипатқа ие, сонымен қатар фермерлердің жиынтық ұсынысқа немесе бағаға әсер ету мүмкін еместігі анықталған, бұл фермерлік маркетингтің маңызды ерекшелігін көрсетеді. Мақалада қолжетімді маркетингтік тәсілдерді және маркетингтік арналарды таңдауды шектейтін фермерлер өндіретін аграрлық өнімнің біртектілік мәселелері ашылған. Тауар биржасы, мемлекеттік құрылымдар арқылы тікелей бөлшек саудаға, өз бетінше немесе сауда делдалдары қызметтерінің көмегімен өткізу әдістері мен тәсілдері анықталған. Фермер өнімін өткізу орны мен уақыт факторларының ерекшеліктері, ауыл шаруашылығы өндірушілерінің жалпы стратегиясымен анықталатын нақты маркетингтік шешімдерді таңдау талданады. Сатып алушының позициясымен салыстырғанда олардың нарықтық позицияларының әлсіздігі анықталған, өнім өндірушілерге материалдық-техникалық құралдармен қамтамасыз етуді жақсартуға, ауылдық тауар өндірушілердің мүдделеріне жауап беретін ресурстарды сатып алу кезінде шығындарды азайтуға бағытталған өз жағдайын нығайту үшін түрлі тәсілдерді пайдалануға мүмкіндік бермейтін фермерлермен маркетинг әдістері мен маркетингтік құралдарды тиімді қолданудың озық тәжірибесі зерделенген. Еңбек нарығында жұмыс күшінің шоғырлануының төмен деңгейі мәселесін шешуге мүмкіндік беретін ауыл шаруашылығы кооперативтерін дамыту тәсілдері жинақталған. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруші фермерлер мен жақын маңдағы елді мекендердің тұрғындары арасындағы өзара байланыс ашылған.

Авторлар туралы

А. Алшынбай
Казахский национальный университет им. аль-Фараби
Қазақстан


М. Дуйсемалиева
Казахский национальный университет им. аль-Фараби
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Овчинников О.Г. Государственное регулирование аграрного сектора США.- М.: ООО "ДеЛи принт, 2012.- 379c.

2. Устойчивое развитие сельской местности: концепции и механизмы. Никоновские чтения.- М.: ЭРД, 2011. -516с.

3. Сельскохозяйственная политика. Технический доклад Всемирного банка.- М.: «Весь Мир», 2012.- 163с.

4. Ritson C., Harvey D.R. The Common Agricultural Policy, 2018.- 58p.

5. Gail L. Cramer, Clarence W. Jensen, Douglas D. Southgate. Agricultural Economics and Agribusiness, 2018.- 544 p.

6. Agricultural Policy Reform and the Rural Economy in OECD countries, OECD, 2018.- 300p.

7. См.Cloke P.J. "An index of rurality for England and Wales" - Regional Studies - 2016.- Vol. 11.- No.1.- 164p.

8. WCED, Our Common Future. Report of World Commission on Environment and Develop- ment.-Delhi: Oxford University Press, 2013.- 43p.

9. Vesterby, Marlow Major uses of land in the United States: USDA- ERS, 2015. - 67p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Алшынбай А.М., Дуйсемалиева М.У. МАРКЕТИНГ В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА ПРИМЕРЕ ФЕРМЕРСКИХ ХОЗЯЙСТВ. Проблемы агрорынка. 2019;(2):124-130.

Қараулар: 249


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)