Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

АГРАРЛЫҚ СЕКТОРДАҒЫ МАРКЕТИНГТІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Қазақстанның азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің стратегиялық бағыты - халықтың тұтыну мен демографиялық өсудің физиологиялық нормаларын қанағаттандыру үшін жеткілікті сапалы және қауіпсіз азық-түлік тауарларына қол жетімділігі. Маркетингтік принциптер мен әдістерге бағытталған АӨК-де кәсіпкерлік қызметті басқарудың нарықтық түріне көшудің алғышарттары көрсетілген. Олардың ішінде нарықты сегменттеу, мақсатты нарықты айқындау, нарықтық позициялау стратегиясын атап өткен жөн. Соңғы жылдардағы жалпы ішкі өнімнің деректері, агроөнеркәсіптік кешен өнімінің экспорты мен импортының көлемі, саланы дамытудың нысаналы көрсеткіштері, ауыл шаруашылығы өндірісінің өнімдеріне баға индексі келтірілген. Агроөнеркәсіптік өндірісті дамытудың әлсіз жақтары: елдің ЖІӨ-дегі ауыл шаруашылығы өнімінің төмен үлесі, дамыған көлік-логистикалық инфрақұрылымның болмауы, АӨК субъектілеріне қатысты монополияға қарсы қызметті реттеу саласындағы заңнаманың жетілдірілмеуі, олардың уақтылы және сапалы маркетингтік ақпаратпен қамтамасыз етілу деңгейінің төмендігі анықталған. Жаңа шаруашылық жағдайында аграрлық секторды дамытудың әдіснамалық тәсіл негізінде зерттеу міндеттерін шешуді талап ететін оның маркетингтік принциптерін ескеретін, аграрлық сала субъектілерінің, ауыл шаруашылығы тауарларын тұтынушылардың нарықтық мінез-құлқын, тұтыну және шикізат нарықтарын сегменттеу нәтижелерін болжауға негізделген жаңа стратегиясының қажеттігі белгіленген.

Авторлар туралы

Б. Т. Аймурзина
Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
Қазақстан


М. Ж. Каменова
Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
Қазақстан


Р. . Шоқан
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Официальный сайт Президента Республики Казахстан. Послание Президента Республики Казахстан Н.А. Назарбаева народу Казахстана от 31 января 2017г. «Третья модернизация Казахстана: глобальная конкурентоспособность» [Электронный ресурс].- 2018.- URL: http: // www.akorda.kz (дата обращения: 30.05.2018).

2. Статистика// Комитет статистики Министерства национальной экономики Республики Казахстан [Электронный ресурс].-2015.- URL: http: // www.stat.kz. (дата обращения: 30.09.2017).

3. Государственная программа развития агропромышленного комплекса Республики Казахстан на 2017-2021 годы.- Астана, 2018.

4. Аймурзина Б.Т., Каменова М.Ж. Финансовые инструменты регулирования сельскохозяйственного производства Казахстана //Проблемы агрорынка.- 2017.- №3.- С.61-65.

5. Завгородняя А.А., Ямпольская Д.О. Маркетинговое планирование.- СП6, 2002.- 352 с.

6. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / перевод с французского.- СПб.: Наука, 1996.- 589 с.

7. Лещенок И. Анализ рынка: стратегия и методы сегментации. [Электронный ресурс].- 2018.-URL: http: // library.by (дата обращения: 30.05.2018).

8. Карданова Л.И. Рыночные стратегии развития аграрного сектора экономики на основе маркетинговых принципов и технологий. Диссертация на соискание ученой степени д.э.н. - Ростов на Дону, 2002.- 470 с.

9. Green, P.E., Carmone, F.I., Inrand Smith, S.M. (1989) ‘Multidimensional Scaling: Concepts and Applications’.- Boston: Allyn and Bacon.- PP.109-154.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аймурзина Б.Т., Каменова М.Ж., Шоқан Р. АГРАРЛЫҚ СЕКТОРДАҒЫ МАРКЕТИНГТІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Аграрлық нарық проблемалары. 2018;(4):74-82.

Қараулар: 237


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)