CORPORATE CULTURE AS AN EFFECTIVE TOOL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF THE ORGANIZATION
Аңдатпа
Бір шаруашылық субъектіні екіншісінен ерекшелендіріп, олардың жұмыс істеуі мен нарықта қалуын алдын-ала белгілейтін, қоршаған орта арасындағы өзара түсінушілікті қалыптастыруға ықпал ететін ұйымның имиджін көрсететін корпоративтік мәдениет қарастырылған. Корпоративтік мәдениет басқаруды жетілдіру арқылы кәсіпорынның жоғары пайдасын қамтамасыз етуге мүмкіндік беретіндігі анықталды. Отандық бизнес корпоративтік ұйымдарды тиімді басқару қажеттілігімен қақтығысады. Кампанияның стратегиясына және құрылымына негізделетін корпоративтік мәдениетке байланысты оның қағидаттары мен факторлары қарастырылған. Қазақстанда мал шаруашылығы кешендері, жылыжай фермалары, ауылшаруашылық өнімдерін қайта өңдейтін кәсіпорындар, электр қуатымен қамтамасыз етілетін суару қондырғылары қарқынды салынуда. Осыған байланысты ауылдық жерлерде электрмен жабдықтау сенімділігі - еліміздің өндірістік әлеуетінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. «KEGOC» АҚ өңірлік электр желілік компаниялармен бірлесіп аграрлық сектор үшін тиісті инфрақұрылымды дамытады және Қазақстанның БЭЖ жүйелік операторы өз қызметінің тиімділігін арттыруға және жоғары түпкілікті нәтижеге бағытталған. «KEGOC» АҚ кәсіпорынын табысты басқару корпоративтік мәдениет қағидаларын жүзеге асырумен байланысты болып отыр.
Тірек сөздер
agricultural sector,
enterprise,
corporate culture,
management,
personnel,
resources,
livestock facilities,
processing of agricultural products,
power supply,
rural areas,
аграрлық сектор,
кәсіпорын,
корпоративтік мәдениет,
басқару,
персонал,
ресурстар,
мал шаруашылығы кешендері,
ауылшаруашылық өнімдерін қайта өңдеу,
электрмен жабдықтау,
ауылдық жерлер,
предприятие,
корпоративная культура,
управление,
персонал,
ресурсы,
животноводческие комплексы,
переработка сельхозпродукции,
элек- троснабжение,
сельские территории
Автор туралы
ZH. Beksary
Almaty Management University
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Rychkova A.A., Corporate culture of a modern company. Genesis and development trends. Monograph: Buk. - 2015.- 180 p.
2. Karenov R.S., Formation and development of clientoriented management systems in business (CRM-systems) // Bulletin of Karaganda State University. Series of Economics.-2015.- No. 1 (77).- pp.34-38.
3. Morozov V.A., Culture of organizations - the source of their compatibility and interaction // Creative economics.- 2016.-V.10.- № 7.- pp. 849-868.
4. Ivanova S.V. Personnel management: textbook. - St. Petersburg, 2012.- 234 p.
5. Koitanova A.Zh., Zholmukhanova A.Zh., Alpeisova S.E. Human resources management in agriculture //Problems of agro-market.- 2017.- N1.-pp.137 - 142.
6. Yakimova Z.V., Masilova M.G., Specifics of diagnostics of organization culture // Fundamental research.-2017.- № 1.- pp. 237-241.
7. Mukasheva Zh.B. Corporate responsibility of business as a multilevel system// Bulletin of KazNU. Series of Economics.-2014.- V. 102.- №2.-pp. 170 -174.
Дәйектеу үшін:
. Проблемы агрорынка. 2018;(1):207-211.
For citation:
Beksary Zh.
CORPORATE CULTURE AS AN EFFECTIVE TOOL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF THE ORGANIZATION. Problems of AgriMarket. 2018;(1):207-211.
(In Russ.)
Қараулар:
192