Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

АГРОӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕНДЕГІ МАРКЕТИНГТІ ДАМЫТУ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Маркетингтік зерттеулер маркетинг-менеджмент ақпаратының кіші жүйесі ретінде аграрлық нарықты дамыту жағдайында кәсіпкерлік тәуекелді басқару мен төмендетудің тиімді шешімдерін қабылдаудың объективті алғышарттарының жиынтығын қарастырады. АӨК-де маркетинг-менеджмент жүйесін құру кезінде нарық конъюнктурасын зерттеу негізінде нарықтық ортамен белсенді өзара іс-қимыл жасайтын маркетингтік қызмет әдістері бөлінген. Маркетинг-менеджмент кәсіпорынды, тұтынушыны, нарықтарды іздеу деректері көмегімен, нарықтық мүмкіндіктер, маркетингтік функцияларды бағалау арқылы байланыстыратын бағыт ретінде ұсынылған. Зерттеу барысында тапсырысты қалыптастыру кезеңіндегі өзара іс-қимылдың тиімділігі маркетингтік проблеманың нақты тұжырымдалуымен және өзектілігімен анықталатыны көрсетілген. Орындаушының зерттеудің негізгі бағыттары мен әдістерін таңдауы - АӨК-дегі маркетинг-менеджмент жүйесінің алмасу үдерістері тиімділігінің басты факторы болып табылады. Аграрлық экономиканың проблемаларын және тұтынушылардың және тауар өндірушілердің өзара байланысының ерекшеліктерін талдау маркетинг-менеджменттің ұйымдық-экономикалық механизмінің агроөнеркәсіптік өндіріс жағдайларына жылдам ден қою қажеттілігін негіздейді. Маркетингтік проблеманы қалыптастыру процесінде АӨК кәсіпорны нарық қажеттіліктері мен меншікті өндірістік-өткізу мүмкіндіктері арасындағы байланысты тауып, қанағаттануы кәсіпорынның әлеуметтік-экономикалық әсерін қамтамасыз ететін әлеуетті тұтынушылардың қажеттілігін анықтау қажет.

Авторлар туралы

Н. Джангарашева
Центрально-Азиатский университет
Қазақстан


М. Шакенова
Центрально-Азиатский университет
Қазақстан


Ж. Алиева
Центрально-Азиатский университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Угрюмова А. А., Савельева М.В., Абрамов Р.А. и др. Маркетинг территорий: учебник и практикум для академического бакалавриата. - М.: Юрайт, 2018. - 383с.

2. Соловьев Б.А., Мешков А.А., Мусатов Б.В. Маркетинг.- М.: ИНФРА-М, 2017.- 336 с.

3. Котлер Ф. Principles of Marketing /пер. с англ.; под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. -СПб: Питер, 2017. - 752 с.

4. Ноздрева Р.Б., Крылова Г.Д., Соколова М.И., Гречков В.Ю. Маркетинг чебный практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу. - М.: Юрист, 2015. - 568 с.

5. Федько В.П., Федько Н.Г. Основы маркетинга. - Ростов н/Д: Феникс, 2012. - 480 с.

6. Абрамова Г.П., Жигалин М.М., Семенова Е.И. и др. Маркетинг в АПК / под ред. Г.П. Абрамовой. - М.: Колос, 2012. - 240 с.

7. Цыпкин Ю.А., Люкшинов А.Н., Агромаркетинг. - М.: Колос, 2015. - 310 с.

8. Есимжанова С.Р. Маркетинг в Казахстане: теория, методология, практик.-Изд. 2- е. - Алматы: Аян-Эдет, 2013. - 288 с.

9. Л.А. Данченок. Маркетинг. Учебник и практикум. -М. Юрайт, 2017.- 486 с.

10. Романов А.Н., Корлюгов Ю.Ю, Красильников С.А. Маркетинг: учебник. - Москва: ЮНИТИ, 2016. - 731с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


 ,  ,   АГРОӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕНДЕГІ МАРКЕТИНГТІ ДАМЫТУ. Аграрлық нарық проблемалары. 2019;(1):55-62.

For citation:


 ,  ,   MARKETING DEVELOPMENT IN AGRO-INDUSTRIAL COMPLEX. Problems of AgriMarket. 2019;(1):55-62. (In Russ.)

Қараулар: 526


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)