MARKETING DEVELOPMENT IN AGRO-INDUSTRIAL COMPLEX
Abstract
Keywords
About the Authors
Н. ДжангарашеваKazakhstan
М. Шакенова
Kazakhstan
Ж. Алиева
Kazakhstan
References
1. Угрюмова А. А., Савельева М.В., Абрамов Р.А. и др. Маркетинг территорий: учебник и практикум для академического бакалавриата. - М.: Юрайт, 2018. - 383с.
2. Соловьев Б.А., Мешков А.А., Мусатов Б.В. Маркетинг.- М.: ИНФРА-М, 2017.- 336 с.
3. Котлер Ф. Principles of Marketing /пер. с англ.; под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. -СПб: Питер, 2017. - 752 с.
4. Ноздрева Р.Б., Крылова Г.Д., Соколова М.И., Гречков В.Ю. Маркетинг чебный практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу. - М.: Юрист, 2015. - 568 с.
5. Федько В.П., Федько Н.Г. Основы маркетинга. - Ростов н/Д: Феникс, 2012. - 480 с.
6. Абрамова Г.П., Жигалин М.М., Семенова Е.И. и др. Маркетинг в АПК / под ред. Г.П. Абрамовой. - М.: Колос, 2012. - 240 с.
7. Цыпкин Ю.А., Люкшинов А.Н., Агромаркетинг. - М.: Колос, 2015. - 310 с.
8. Есимжанова С.Р. Маркетинг в Казахстане: теория, методология, практик.-Изд. 2- е. - Алматы: Аян-Эдет, 2013. - 288 с.
9. Л.А. Данченок. Маркетинг. Учебник и практикум. -М. Юрайт, 2017.- 486 с.
10. Романов А.Н., Корлюгов Ю.Ю, Красильников С.А. Маркетинг: учебник. - Москва: ЮНИТИ, 2016. - 731с.
Review
For citations:
, , MARKETING DEVELOPMENT IN AGRO-INDUSTRIAL COMPLEX. Problems of AgriMarket. 2019;(1):55-62. (In Russ.)