АГРОӨНЕРКӘСІП ӨНІМДЕРІ НАРЫҒЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Аңдатпа
Мақалада ауыл шаруашылық өнімдері нарығында маркетингті дамыту мәселелері және осы саладағы жекелеген факторлардың әсерін қарастыра алатындай мәліметтер жинақталған. Агроөнеркәсіп саласында маркетингтің ерекшеліктері ауыл шаруашылық кәсіпорындарды ұйымдастыру айрықшылығымен және олардың өндірілген өнімді тарату мен өткізуге қолданатын түрлі көзқарастармен түсіндіріледі. Осы тұрғыдан қарағанда, жұмыста агромаркетингті еңгізудің ең оңтайлы жолдары көрсетіліп, шетел тәжірибесі және озық отандық үлгілер ұсынылады. Өнеркәсіптік немесе тұтынушылық тауарлар нарығында агромаркетингті жетілдіру жолдарын зерттеуде эконометика көрсеткіштерін қолдану жағдайы сирек кездеседі. Сондықтан, маркетингті іс жүзінде ұйымдастыру және оның тиімділігі мен сапалылығын көтеру маңызды мәселе болып табылуда. Зерттеу барысында экономика- математикалық әдістер жүйесі көмегін жалпы агроөнеркәсіп секторының жағдайына және аймақтық өнімнің өндірісіне жекелеген факторлардың әсерін бейнелейтін корреляция-регрессиялық модель жасалынды.
Тірек сөздер
ауылшаруашылық кешен,
азық-түлік қауіпсіздігі,
маркетинг,
маркетингтік зерттеу,
агроөнеркәсіптік сектор,
корреляциялық-регрессиялық талдау,
математикалық үлгі,
ақпараттық-кеңестік орталық,
импорт,
экспорт,
инвестициялар,
аграрлық бизнес,
аймақтық экономика,
agri-industrial complex,
food security,
marketing,
marketing research,
correlation-regression analysis,
mathematical model,
information and consulting center,
import,
export,
in-vestments,
agribusiness,
regional economy,
агропромышленный комплекс,
продовольственная безопасность,
марке-тинг,
маркетинговые исследования,
корреляционно-регрессионный анализ,
математиче-ская модель,
информационно-консалтинговый центр,
импорт,
экспорт,
инвестиции,
агро-бизнес,
региональная экономика
Авторлар туралы
Г. Сансызбаева
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, профессор
Қазақстан
Э. Баймуханбетова
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан
Ж. Кыдырова
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Нысанбаев С.Н., Садыханова Г.А. Маркетинг негіздері: Оқулық. - Алматы: Қазақ университеті, 2002. - 200 б.
2. ҚР-да агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі 2015-2020 жылдарға арналған бағ-дарламасы. ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 12 қа-зандағы №1052 қаулысы.
3. Каренов Р.С. Агромаркетинг: Учебное пособие. - Караганда: ИПЦ «Профобра-зование», 2011. - 176 с.
4. Қалдияров Д.А. Қазақстан Респуб-ликасындағы агроөнеркәсіптік өндірісті инно-вациялық дамыту // Проблемы агрорынка. - 2016.- №4.- С.12-15.
5. Нурғалиева А.А., Иманбаева З., Ке-рімбек Е. Қазақстан Республикасындағы агроөнеркәсіптік кешені: қазіргі жағдайы және даму болашағы // Проблемы агрорынка.-2016.- №2.- С.129-133.
Дәйектеу үшін:
,
,
АГРОӨНЕРКӘСІП ӨНІМДЕРІ НАРЫҒЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Аграрлық нарық проблемалары. 2017;(2):31-37.
Қараулар:
124