АГРОӨНЕРКӘСІП ӨНІМДЕРІ НАРЫҒЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Abstract
Keywords
About the Authors
Г. СансызбаеваKazakhstan
Э. Баймуханбетова
Kazakhstan
Ж. Кыдырова
Kazakhstan
References
1. Нысанбаев С.Н., Садыханова Г.А. Маркетинг негіздері: Оқулық. - Алматы: Қазақ университеті, 2002. - 200 б.
2. ҚР-да агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі 2015-2020 жылдарға арналған бағ-дарламасы. ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 12 қа-зандағы №1052 қаулысы.
3. Каренов Р.С. Агромаркетинг: Учебное пособие. - Караганда: ИПЦ «Профобра-зование», 2011. - 176 с.
4. Қалдияров Д.А. Қазақстан Респуб-ликасындағы агроөнеркәсіптік өндірісті инно-вациялық дамыту // Проблемы агрорынка. - 2016.- №4.- С.12-15.
5. Нурғалиева А.А., Иманбаева З., Ке-рімбек Е. Қазақстан Республикасындағы агроөнеркәсіптік кешені: қазіргі жағдайы және даму болашағы // Проблемы агрорынка.-2016.- №2.- С.129-133.
Review
For citations:
, , . Problems of AgriMarket. 2017;(2):31-37. (In Russ.)