АГРОӨНЕРКӘСІП ӨНІМДЕРІ НАРЫҒЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Аннотация
Ключевые слова
Об авторах
Г. Н. СансызбаеваКазахстан
Э. Е. Баймуханбетова
Казахстан
Ж. Ш. Кыдырова
Казахстан
Список литературы
1. Нысанбаев С.Н., Садыханова Г.А. Маркетинг негіздері: Оқулық. - Алматы: Қазақ университеті, 2002. - 200 б.
2. ҚР-да агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі 2015-2020 жылдарға арналған бағ-дарламасы. ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 12 қа-зандағы №1052 қаулысы.
3. Каренов Р.С. Агромаркетинг: Учебное пособие. - Караганда: ИПЦ «Профобра-зование», 2011. - 176 с.
4. Қалдияров Д.А. Қазақстан Респуб-ликасындағы агроөнеркәсіптік өндірісті инно-вациялық дамыту // Проблемы агрорынка. - 2016.- №4.- С.12-15.
5. Нурғалиева А.А., Иманбаева З., Ке-рімбек Е. Қазақстан Республикасындағы агроөнеркәсіптік кешені: қазіргі жағдайы және даму болашағы // Проблемы агрорынка.-2016.- №2.- С.129-133.
Рецензия
Для цитирования:
Сансызбаева Г.Н., Баймуханбетова Э.Е., Кыдырова Ж.Ш. . Проблемы агрорынка. 2017;(2):31-37.