Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

BRAND MANAGEMENT FOR CUSTOMERS BASED BUSINESS

Толық мәтін:

Аңдатпа

Фирма өнімдерінің сапасын марка (бренд) көрсетеді. Бренд дегеніміз тұтынушылардың компанияларға қатысы бойынша қабылдауы. Сондықтан фирмалар мықты брендтер құруға әрекет етеді, акцияларын көбейту үшін стратегиялар дайындайды. Қазіргі маркетингтің бірден-бір маңызды аспекті ғаламдық бәсекеде күшті бренд құру атап көрсетілген.

Автор туралы

M. Chakyr
Ahmet Yesevi University, Kazakhstan
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Kerin R. A., Hartley S. W., Berkowitz E. N. & Rudelius W. ‘Marketing’, McGraw-Hill/Irwin, New York, 2006. - p.299-301.

2. Keller K.L., ‘Strategic Brand Management’, Prentice Hall, New Jersey, 2003.- p.175.

3. Armstrong G. & Kotler P. ‘Marketing: An Introduction’ Prentice Hall, New Jersey, 2005. - p. 241.

4. Aaker D.A. ‘Building Strong Brands’ The Free Press, New York, 1996. - p.7-8.

5. Keller K.L., ‘Conceptualizing, Measu-ring, and Managing Customer-Based Brand Equity’, Journal of Marketing Vol.57 (1) 1993. - p.8-9

6. Jones R. ‘Finding Sources of Brand Value: Developing a Stake Holder Model of Brand Equity’, Journal of Brand Management Vol.13 (1), 2005. - p.13.

7. Raggio R.D. & Leone R.P. ‘The Theo- retical Seperation of Brand Equity and Brand Vakue: Managerial Implications for Strategic Planning’, Journal of Brand Management Vol.14 (5), 2007. - p.387-388.

8. Raggio R. D. & Leone R.P. ‘Drivers of Brand Value, Estimation of Brand Value in Practice and Use of Brand Valuation: Introduction to The Special Issue’, Journal of Brand Management Vol.14 (5), 2009. - p.2.

9. Arvidsson A. ‘Brand Value’, Journal of Brand Management Vol.14 (5), 2006. - p.189.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


  . Проблемы агрорынка. 2015;(1):23-25.

For citation:


Chakyr M. BRAND MANAGEMENT FOR CUSTOMERS BASED BUSINESS. Problems of AgriMarket. 2015;(1):23-25. (In Russ.)

Қараулар: 125


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)