Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

ФУНКЦИОНИРОВАНИЕ СБЫТОВОГО КООПЕРАТИВНОГО СЕКТОРА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЙ ПРОДУКЦИИ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Астық және оны қайта өңдеу өнімдерін сатуға мемлекеттің ықпалы қарасты- рылған. Шаруашылық субъектілер үшін нарықта қолайлы жағдайларды қамтамасыз ететін аймақаралық қатынастарды дамытудың маңызды бағыттары анықталған, олардың ара- сында бәсекелестік белгіленген; аймақаралық интеграцияның астық нарығының субъ- ектілері тікелей қатынастар мен шарттық қатынастар негізінде жүзеге асырылады.Аймақтық деңгейде нарықты реттеу жүйесі экономикалық әдістерге негізделуі керектігі көрсетілген, қаржылық және материалдық ресурстарға негізделген жергілікті ерекшеліктері мен сипатта- маларды ескеру керек. Бұл байланыстар мемлекеттік қажеттіліктерге астық жеткізу, ұзақ мерзімді үкіметаралық және аймақаралық келісімдерді жасау, тік және көлденең түрлердің интеграциялық бірлестіктерін құру туралы ұзақ мерзімді келісімшарттар түрінде жасалуы мүмкін екендігі атап өтіледі. Отандық, жалпыұлттық және халықаралық нарықтарға қатысу мүмкіндігін тауарөндірушілерге беруге бағытталған астық саясаты көрсетілген. Фермер- лердің өткізуші және өткізу-өңдеуші ынтымақтастығы көп сатылы өнеркәсіптік құрылымы бар шет елдердің бірлескен өткізу саясаты көлденең-тік кооперативтік интеграция прин- ципіне негізделеді.

Авторлар туралы

С. Мизанбекова
Казахский национальный аграрный университет
Қазақстан


Ж. Мизанбекова
Казахский университет технологии и бизнеса
Қазақстан


К. Жуманазаров
Казахский университет технологии и бизнеса
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Акимбекова Г.У. Егизбаева Г. Стратегия развития сельскохозяйственной кооперации в Казахстане //Проблемы агрорынка. - 2017. - № 1. - С.92-96.

2. Фридман, Лоуренс Дж; Фьюри, Р. Тимоти. Новые каналы сбыта - главное преимущество компаний.- М.: Огни, 2011.- 352 c.

3. Шнаппауф,Рудольф. Практика продаж. Справочное пособие по всем ситуациям в сбыте. - М.: Интерэксперт, 2014. - 448 c.

4. Нарынбаева А.С.Совершенствование сбыта сельскохозяйственной продукции и продовольствия в Казахстане // Вестник КРСУ. - 2014. - Т. 14- № 3. - С. 175-178.

5. Харитонов Н. Развитие кооперативной теории и практики в России. //АПК: экономика, управление. - 2016. - №10. - С. 35-42.

6. Оразтаева З.Б.,. Байдаков А.К. Особенности развития кооперации в аграрном секторе Республики Казахстан //Проблемы агрорынка. - 2017. - № 2. - С.135-140.

7. Сердобинцев Д.В., Лысова Т.А. Алешина Е.А. Формирование механизма кооперационных процессов в агропромышленном комплексе регионов //Фундаментальные исследования.- 2016.- № 10.- Ч.1.- С. 201-206.

8. Захарова Ю. А. Методы стимулирования сбыта. М.: Дашков и Ко, 2012. - 120 c.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мизанбекова С.К., Мизанбекова Ж.К., Жуманазаров К.Б. ФУНКЦИОНИРОВАНИЕ СБЫТОВОГО КООПЕРАТИВНОГО СЕКТОРА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЙ ПРОДУКЦИИ. Проблемы агрорынка. 2018;(1):149-155.

Қараулар: 188


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)