Preview

Аграрлық нарық проблемалары

Кеңейтілген іздеу

АЙМАҚТЫҚ ТУРИСТІК КЛАСТЕРЛЕРДІ ҚҰРУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК-ЖЕКЕ МЕНШІК ӘРІПТЕСТІК

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты - ауыл экономикасының ауыл шаруашылық емес секторларын дамытуда мемлекеттік-жеке меншік әріптестік тетіктерін қолдану маңыздылығын негіздеу. Экономикалық қызметті әртараптандырудың перспективалы бағыты ретінде ауылдық жерлердің ресурстық әлеуетін тиімді пайдалану үшін туристік саланы дамыту болып табылатындығы анықталды. Туризм саласындағы мемлекеттік-жеке меншік әріптестік жобаларын жоспарлау мен іске асыру бойынша дамыған елдердің тәжірибесі талданды, бұл осы құрал мен басқа да мемлекеттік қолдау шараларының үйлесуі туристік кластердің қарқынды қалыптасуын қамтамасыз етеді. Отандық туризмді дамытуға ауылдық жерлердің экономикасының мультипликативті өсуіне ықпал мемлекеттік қолдаудың маңыздылығы мен қажеттілігі қарастырылады, яғни ол ауыл аумақтары экономикасының мультпликативті өсіміне ықпал етеді. Туризм индустриясының дамуына кедергі келтіретін факторлар келтірілген: сала мемлекеттік қолдаудың жеке бағыты ретінде заңнамалық түрде белгіленбеген, шағын және орта бизнес субъектілері үшін жеңілдетілген несие берудің мүмкін еместігі, аса көтерілген бастапқы талаптарына байланысты инвестициялық жеңілдіктер, сонымен қатар аумақтық маркетингтің жеткіліксіз деңгейі. Отандық туристік өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуде жүйелі мәселелер айқындалған. Туризм саласын белсенді қалыптасуына және одан әрі серпінді дамуына ықпал жасайтын базалық нысандар анықталған, сонымен экономиканың осы секторында мемлекеттік-жеке меншік әріптестік жобаларын тиімді және нәтижелі іске асыру. Жүргізілген зерттеулер негізінде және жобалық амалға сүйене отырып, туристік салада мемлекеттік-жеке меншік әріптестік жобаларының жеке түрлерін жоспарлаудағы ерекше рәсімін бекіту бойынша шаралар ұсынылды.

Авторлар туралы

А. Р. Солтанғазинов
Инновациялық Еуразия университеті
Қазақстан


Б. М. Серікбаева
Инновациялық Еуразия университеті
Қазақстан


Г. К. Исенова
«Адам» университеті Бішкек Қаржы және экономика Академиясы
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. «Қазақстан Республикасының туристік саласын дамытудың 2019-2025 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы». (2019). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 мамырдағы Қаулысы. [Электрондық ресурс] URL: http:// www.egov. kz/cms/ru/law/list/P1900000360 (қаралған күні: 10.01.2020).

2. Мастер-план создания и развития туристского кластера Павлодарской области на 2014-2020 годы (2014) [Электронный ресурс] URL: http:// www.pred.gov.kz/files/master-plan.pdf (дата обращения: 10.01.2020).

3. Завтра туриста (2019) [Электронный ресурс] URL:http:// www.irstar.kz/ index.php?id= 3079 (дата обращения: 10.01.2020).

4. Шумакова, О.В., Крюкова, О.Н., Рабканова, М.А. (2015). Подходы к оценке агротуристического потенциала территории // Современные проблемы науки и образования. [Электронный ресурс] URL: http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=23153 (дата обращения: 10.01.2020).

5. Готов ли Маралды встретить 70 тысяч туристов? (2018) [Электронный ресурс] URL: http:// www.kapital.kz/economic/gotov-li-maraldy- vstretit-70-tysyach-turistov.html (дата обращения: 10.01.2020).

6. Солтангазинов, А.Р. Модели и формы государственно-частного партнерства / А.Р. Солтангазинов, Г.К. Исенова, Л.К. Кайдарова // Вестник Белгородского университета кооперации, экономики и права.- 2019. - №5.- С. 95-104.

7. Цветкова, А.А. Развитие туристской отрасли России с помощью механизмов государственно-частного партнерства / А.А. Цветкова // Коммуникология: электронный научный журнал.-2017.-Т. 2.- № 2.- С. 44-52.

8. Солтангазинов, А.Р. Жобалық тәсіл тұрғысынан Қазақстан Республикасының мемлекеттік-жеке меншік әріптестігі / А.Р. Солтангазинов, М.А. Амирова, Г.К. Исенова // Проблемы агрорынка.- 2019.- № 3.- Б. 68-75.

9. Мырзалиев, Б.С. Государственно-частное партнерство в сельском хозяйстве: трансфер инноваций и технологий / Б.С. Мырзалиев, Г.Б. Бермухамедова, Э.З. Зиядинова // Проблемы агрорынка.- 2018.- №4.- С. 67-75.

10. Мамраева, Д.Г. Мировой опыт развития сельского туризма / Д.Г. Мамраева, З.Н Борбасова, Л.В Ташенова // Проблемы агрорынка. - 2019. - № 2 - С. 107-115.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Солтанғазинов А.Р., Серікбаева Б.М., Исенова Г.К. АЙМАҚТЫҚ ТУРИСТІК КЛАСТЕРЛЕРДІ ҚҰРУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК-ЖЕКЕ МЕНШІК ӘРІПТЕСТІК. Аграрлық нарық проблемалары. 2020;(1):53-60.

For citation:


Soltangazinov A.R., Serikbayeva B.M., Issenova G.K. PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN THE CREATION OF REGIONAL TOURISM CLUSTERS. Problems of AgriMarket. 2020;(1):53-60. (In Russ.)

Қараулар: 411


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)